Trendyol Süper Lig’in 23. haftasında Adana Demirspor, Galatasaray’a konuk oldu. Maçın 11. dakikasında Galatasaray’ın kazandığı penaltı atışına tepki gösteren Adana Demirspor, 34. dakikada kenardan gelen talimat sonrası sahadan çekildi.

“BİZ SAHADA KALMAK İSTEDİK”
Kararın ardından Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Alper Avcı, açıklamalarda bulundu. Avcı, “Verilen penaltı kararı sonrası sahadan çekilme kararını başkan aldı. Biz sahada kalmak istedik” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3670 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2738 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2560 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2487 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2419 kez okundu