Gaziantep FK, Süper Lig’in 29. haftasında deplasmanda karşılaştığı Konyaspor’a 1-0 mağlup oldu.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan bütün kozlarını kullandıklarını belirtti.
“KONYASPOR’U TEBRİK EDERİM”
İnan, şunları dedi:
Konyaspor, özellikle son haftalarda evinde önemli bir performans gösteriyor. Biz de son 3 maçımızı kazanarak geldik. İki takım da aslında oyuna biraz çekimser başladı diyebilirim. Tabii Konyaspor zaman zaman baskı yaptı. Bunu bekliyorduk. Oyunu dengelediğimiz, topa sahip olduğumuz bir anda taçtan golü yedik. Sonrasında tabii hamlelerimizi yaptık. Tekrar maça dönebilmek için bütün kozlarımızı kullandık ama bu yetmedi. Maçı kazandığı için Konyaspor’u tebrik ederim.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3673 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2758 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2580 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2508 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2434 kez okundu