Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray’ın Fenerbahçe’yi 2-1 yenmesi sonrası Galatasaraylı taraftarlar caddede sevinç gösterilerinde bulundu.
Galatasaray’ın, deplasmanda karşılaştığı ezeli rakibi Fenerbahçe’yi 2-1 mağlup etmesi sonrası, Galatasaraylı taraftarlar sokağa döküldü. Kentin en işlek caddelerinden olan Maraş ve Cumhuriyet caddeleri üzerinde slogan atarak kutlama yapan taraftarlar, daha sonra temsili Fenerbahçe tabutu üzerinde dua etti.
Galatasaray’ın haklı bir galibiyet aldığını belirten Galatasaraylı taraftarlar, Fenerbahçe’yi kendi sahalarında yenmeye alıştıklarını söylediler. 6 yaşındaki Galatasaraylı taraftar Miraç’ta yaptığı röportajda ‘Ağlama Fener’ şarkısını söyledi. – VAN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3670 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2738 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2560 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2487 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2419 kez okundu