Galatasaray, Fenerbahçe’ye bu sezon yenilmezken, oynanan 3 maçta 2 galibiyet, 1 beraberlik aldı.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray, Fenerbahçe’ye konuk oldu. İki takım böylece bu sezon 3. kez karşı karşıya geldi. Derbiden 2-1’lik skorla galip ayrılan sarı-kırmızılılar bu sonuçla rakibine karşı 2. galibiyetini elde etti. Aslan, Kanarya’yı ligde Kadıköy’de 3-1 yenerken, evinde 0-0 berabere kalmıştı. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3670 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2738 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2560 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2487 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2419 kez okundu