
Süper Lig’in 15. haftasında deplasmanda Sivasspor’u 3-2 yenen Galatasaray, takipçisi Fenerbahçe ile puan farkını 6’ya çıkardı.
Galatasaray’ın başarılı futbolcusu Berkan Kutlu, Sivasspor’u mağlup ettikleri maçın ardından açıklamada bulundu.
“ÇOK SERT MÜDAHALEYDİ”
Berkan Kutlu yaptığı açıklamada, şunları dedi:
Takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Büyük bir karakter koyduk. Kötü başladık maça, kırmızı kart, kolay değildi… Bunun da üstesinden gelip kazanmak mutlu etti. Barış’a geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Bilmiyorum, ciddi mi değil mi… Çok sert bir müdahaleydi bence.
“BİZ BU KULÜBE AİDİYET DUYUYORUZ”
Başarılı oyuncu ayrıca, şu ifadeleri kullandı:
Biz bu kulübe aidiyet duyuyoruz. Yunus, ben, Kerem Demirbay, Abdülkerim, Günay abi… Tüm yerlilerin aidiyet duygusu var. Yerli olmanın ve Galatasaray’ın ne anlama geldiğini daha iyi biliyoruz. Ondan belki bu sahiplenme saha içinde çok iyi gözüküyor. Yabancılarımız da çok iyi. Bu takım gerçekten karakterli bir takım.
İLGİLİ HABERGalatasaray’dan kırmızı kart tepkisi!Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3673 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2752 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2575 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2502 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2428 kez okundu