Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası’nda Galatasaray’a 2-1 mağlup olurken bu sezon tüm kulvarlarda oynadığı 4. derbiyi de kazanamadı.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe, evinde Galatasaray’a 2-1 kaybetti. Sarı-lacivertliler bu sonuçla kupaya veda ederken, ezeli rakibiyle sahasında oynadığı 2. maçı da kaybetti. Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında Galatasaray’a 3-1 mağlup olan Jose Mourinho’nun öğrencileri, 15. haftada konuk olduğu Beşiktaş’a 1-0 kaybetti. Ligin 25. haftasında Rams Park’ta sarı-kırmızılılar ile golsüz berabere kaldı. Kanarya, bu sezon 3. lig, 1’i Türkiye Kupası olmak üzere 4 maçta 3 mağlubiyet, 1 beraberlik aldı.
Fenerbahçe, ligin 34. haftasında Beşiktaş’ı konuk edecek. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3670 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2738 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2560 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2487 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2419 kez okundu