Galatasaray, Fenerbahçe’ye karşı deplasmanda yenilmezliğini 4 maça çıkardı.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Galatasaray, Ülker Stadyumu’nda Fenerbahçe ile mücadele etti. Sarı-kırmızılılar, ilk yarısını 2-1 önde tamamladığı müsabakadan 2-1’lik skorla galip ayrıldı. Aslan böylece Kadıköy’deki yenilmezliğini 4 maça çıkardı. Cimbom son olarak 10 Nisan 2022 tarihinde rakibine deplasmanda 2-0 mağlup olduktan sonra oynadığı 4 müsabakada 3 galibiyet, 1 beraberlik aldı.
Galatasaray’ın deplasmanda oynadığı son Fenerbahçe derbisi şöyle:
08.01.2023
Fenerbahçe: 0 – Galatasaray: 3
24.12.2023
Fenerbahçe: 0 – Galatasaray: 0
21.09.2024
Fenerbahçe: 1 – Galatasaray: 3
02.04.2025
Fenerbahçe: 1 – Galatasaray: 2 – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
3670 kez okundu
2
Konyaspor 6 maç sonra kazandı, Kramer 6. golünü attı
2738 kez okundu
3
Ara transfer dönemi sona erdi! 2024-2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2560 kez okundu
4
NBA’de Thunder’dan üst üste 4. galibiyet
2487 kez okundu
5
Osimhen’in Galatasaray ısrarı: Suudi Arabistan’dan gelen teklife ret
2419 kez okundu