İzmir, Aydın, Manisa ve Bolu başta olmak üzere Türkiye'nin birçok bölgesindeki orman yangınları devam ederken İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan açıklama geldi. Bakan Yerlikaya toplam 11 kişinin gözaltına alındığını belirtirken, bunlardan 5'i tutuklandı.
Türkiye'nin dört bir yanında devam eden orman yangınlarına ilişkin İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan yeni bir açıklama geldi.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülke genelinde; 15-17 Ağustos 2024 tarihleri arasında toplam 19 orman yangını meydana gelmiştir. Orman yangınına sebebiyet verdiğinden şüphelenilen; İzmir'in Tire ilçesinde 3 şahıs, Ödemiş ilçesinde 2 şahıs, Bayındır ilçesinde 1 şahıs ve Karşıyaka ilçesinde 1 şahıs olmak üzere toplam 7 şahıs gözaltına alınmıştır." dedi. Tire ilçesinde dün çıkan orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan 3 kişi tutuklandı.
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
4299 kez okundu
2
İnstagram takipçi satın al
4064 kez okundu
4
Eşya Depolama
2240 kez okundu
5
Bolu’daki otel faciasında tutuklu sayısı 22’ye yükseldi
2054 kez okundu