Bilecik Valisi Şefik Aygöl, teravih namazını Pelitözü Mahallesi’ndeki camide kıldı.
Namazın ardından mahalle kahvesinde vatandaşlarla bir araya gelen Vali Aygöl, Ramazan ayının rahmet, bereket ve huzur getirmesini temenni etti. Vatandaşlarla samimi bir sohbet gerçekleştiren Vali Aygöl, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak, Ramazan ayının manevi ikliminin en güzel şekilde yaşanması temennisinde bulundu. Bu mübarek ayda dayanışma ve paylaşmanın önemine dikkat çeken Vali Aygöl, Bilecik halkının Ramazan ayını huzur ve sağlık içinde geçirmesini diledi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8251 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5332 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5303 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3435 kez okundu
5
Trump, Kanada’ya uygulanan vergileri artırdı
3039 kez okundu